För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Har kollat sju avsnitt av solsidan, helt okej faktiskt. Sov lite också, liksom ett måste när man kommer hem tidigt kan jag tycka. Särskilt efter igår. Åt kall mat för att jag missade när pappa blev klar med maten för att jag sov. Så långt kan jag till och med gå för att få sova. Och jag kan säga er att kall mat, det var ingen höjdare.

tänkte jag skulle lägga in lite bilder, för det var längesen, men sen kom jag på att jag inte har några. Tråkigt att jag glömde min kamera hemma igår, hade varit kul att ha lite bilder därifrån. Fick nöja mig med några på mobilen.
Är så skönt att ha detta projektet över. Knäppt det kommer att bli att börja ha vanliga lektioner igen. Dock är våra fina tre halvdagar i sträck helt orörda. Kommer kunna glida igenom hela vårterminen på ett schyst sätt, tror jag de. 

Och varför inte lite bilder från i helgen, de få jag tog vill säga.
Sådär ja. Nu ska jag krypa ett varv runt huset på alla fyra. För det tyckte pappa att jag skulle göra för att straffa mig för att jag inte plockat ur disken ur diskmaskinen. Bäst att göra vad mannen i huset säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0