i'm not saying it was your fault, although you could have done more

Ja, då var det min tur igen att bli genomförskyld och sprängade huvudvärk. Tacklar det rätt bra faktiskt. Uf lektion och komma hem tidigt. Klippa och slinga gustav, sova och kolla oc. Fick pannkakor till lunch av mamma och mariekex av pappa, hade inte kunnat vara mer passande med så fina päron. he he. 

Lovade mig själv en promenad i det fina vädret, för idag sken solen. Naturligtvis blev det inte av, vad hade jag räknat med. Packade in mina löparbrallor i garderoben igen, en annan dag tänkte jag. Och ja, en annan dag. Fullt upp kommande dagar, no time för promenader antar jag. Nu har jag bara tid till ett bad, så skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0