jag är nästan där

Det var väl ungefär det här jag sysslade med på engelskan idag. Kollat på tatueringar, jag är så galet sugen! Något i den här stilen, fast inte den texten. Känner mig som ett barn som har försökt tjata på pappa om en till klubba innan maten, fast en tatuering innan 18 istället. Gick sådär bra, men tror att om jag tjabbar lite till med honom så kommer han ändra sig. Han vågar nog bara inte erkänna att han tycker det är fint.
Tänkte kolla due date nu.
och äta en omelett, GOTT!


Kommentarer
nathalie

har oxå funderat på en liknande tatuering. men båda mina päron har tyvärr sagt ett starkt nej :( men såna tatueringar är ju så galet snygga!

2011-02-18 @ 10:29:19
URL: http://nathaliets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0