jag vet att hon är söt men håll tillbaka

Har börjat fundera ut ursäkter för gårkvällen. Det går trögt. Hatar vad man gör mot sig själv, ogillar dumma korkade sms och avskyr att vakna klockan 1 mitt på dagen med huvudvärk. Lite ångest tillhör väl söndagar, antar jag. För övrigt hade jag en väldigt bra kväll hos matilda. Tack för den!

Nu ska jag inte röra mig en millimeter, sängen och en film fram tills dansträningen börjar. Ska bli spännande att se hur man tar sig igenom den, hehe. Låter som att jag blev skitfull, spydde och åkte hem. Jag lever och mår bra utan att ha blivit skitfull, utan att ha spytt men efter att ha gått hem i bra sällskap.




Kommentarer
Emelie

Hej sötnos!

Nu tävlar jag ut några härliga prylar från Make Up Store! Jag vill gärna att du är med och tävlar!



Kramis <3

2011-02-28 @ 19:44:15
URL: http://www.ammis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0