jag vill vara bättre, men då blev allting sämre

DONE&DONE!
Känns bra. Tänkte fightas lite med matten nu när jag ändå är igång. Det heter ju inte studiedag för ingenting? Hehe. Nörd. På tal om att få tandläkartid på torsdagar, så har jag fått det. Kul att jag antagligen kommer att få en bettskena att sova med. Lika bra det, innan jag mister mina framtänder som redan är illa ute. Grattis till mig.

Blö. Tre timmars träning idag, tiden har aldrig någonsin gått så fort. Undra vad som hände. Mirakulöst nästan. Blev förresten glad när jag fick sms om att jag hade HM-paket att hämta. Tvingade till och med pappa att köra mig till time vid åtta för att jag skulle hämta de. SÅ VAR DE INTE ENS MITT. Blir snart knäpp. Har inte fått en endaste grej som jag beställt där ifrån. Firar med en varmkorv för att mätta magen. Herrå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0