luminary ones

Fick precis just NU dåligt samvete över att jag inte har pluggat ett smack under lovet. Ägnade inte ens fem minuter på det. Har man lov så har man. Sliter lite med att försöka lära mig alla Sveriges lagar. Lyssnar lite på min hakuna matata-lista, som ännu inte är fullbordad. Har inte orkat leta låtar på ett tag, kräver ju en del omsorg när man väljer vilka låtar som ska tillhöra vilka listor. Hehe.

hakuna matata här kan ni få peaka lite.

Ramlade nästan i duschen idag, det var en ny upplevelse. Såg döden i vitögat men klarade mig utan ett fall. Bara ett halvt nedrivet drapperi och en stång i huvudet. En bula får jag nog räkna med. Tänkte precis skriva att det var synd att ingen filmade, men kom på att det nog var tur. För man duschar ju faktiskt inte med kläderna på. Hehe.

Ja, men herrå




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0