music is all i need

Är nöjd med hur jag faktiskt lyckades ta tag i vad jag lovade att jag skulle göra. Tog en kopp te och då bara visste jag att det skulle gå. Ett par hundra mariekex senare också är jag klar. 

Har ont i ryggen och känner mig som en rynkig, 80årig tant för tillfället. Alla har väl sina dåliga kvällar antar jag. Har en stark fundering på att vara uppe hela natten. Eftersom jag inatt drömde en så konstig dröm är det inte värt att sova igen. Hehe roliga är att jag har antigen träffat de personer som var med i drömmen idag, eller så har folk pratat om dem. Tur de inte vet vad jag drömde liksom. Hehe (inget snuskigt va!!)

Kryper lite i mig nu också, siesta och emmaboda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0