onsdag

Herregud! Jag drömmer så jäkla sjuka grejer nu för tiden, blir nästan rädd för mig själv.

Igår var en fin dag. Träning i tre timmar och resten av min kväll spenderades hos Julls med popcorn, chips och film. Precis vad jag behövde,  började just bli paranoid av att bara gå hemma. Och ändå har bara halva lovet gått. 

Idag skiner solen igen. Tänkte jag skulle ta en promenad bort till bökhult idag, har inte varit där ute på hundra år. Måste till banken idag också. Tänkte övningsköra lite, ge mig på det fanskapet igen, hehe. Nu är det ju inte snorhalt ute och risken att jag kör av vägen har ju minimerat ganska kraftigt. Det och dubbdäcken ska nog hålla mig kvar på vägen. hehehe
Adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0