Blowar som ett gäng militanta veganer

När jag vaknade i morse hade jag ställt in mig på att sluta klockan 11.15. För det brukar vi göra på fredagar, eller det ska vi göra. Fast nehej, inte den här gången. För att våra lärare är helt körda i huvudet och aldrig kan erkänna sina misstag. 

Nä, jag skämtar. Så får man inte skriva. Och jag menar inte det egentligen, men lite bättre planering hade ju inte skadat mig, liksom. Körde igång vårt stora projekt Love Actually. Bra grupp. Åkte hem vid tre, somnade i sängen. Och here i am. Trött och dan. Kollar lite på handbollen nu, ser inte så lovande ut, men jag lovade pappa att jag skulle hålla mina tummar för Sverige.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0