hannbull

Ser fram emot helgen, men har inget att egentligen se fram emot. Jobbig situation jag satte mig själv i där när jag sa det. Får fixa något att se fram emot, helt enkelt.

Lockade håret idag, tänkte vara lite fin på kundpasset. Var ful som en dränkt katt när jag kom till skolan. En timme till spillo i morse, jävla regn. Fick nöja mig med att se halvdan ut. Rullade permanent, volym fönade och hjälpte fanny att lägga slingor på hennes kund.

Tåget var sent, ovanligt. Drog till ica, köpte pucko. Mums. Tränade också. Tänkte jag skulle ta och kolla på handbollen, men jag orkar aldrig kolla på en hel match så det känns ju egentligen ganska lönlöst. Fast alla klagar på att jag inte kollar på sport så jag kan lika gärna börja med det nu. För att göra er klagare där ute jävligt stolta över mig. Återkommer om jag gillade  matchen. (Lär inte återkomma)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0