i don't like the most

Vilken torsdag. Jag och Amanda kämpade oss mot skolan idag, med allt motstånd. Matte på schemat, gick undan. Var väl kul.. Besökte patte, men vi tyckte inte om honom. Åt äcklig mat i skolan också, luktade lök i munnen hela dagen sen. Både vit och rödlök, mumsdoft det där. Sedan blev vi fulltaliga igen med resten av klassen, ungefär. Hade jävligt meningslös engelska och nu hade jag velat skriva fula ord. Fast jag har lärt mig att man inte får uttrycka sig som man vill i sin egna blogg, för då kan man mista jobb och uppfattas som en dålig människa. Det vill inte jag vara, jag är snäll egentligen men ibland vill orden bara flyga ur munnen på mig. Får väl uttrycka mig på ett mer privat ställe, ska nog föra dagbok om vår engelska lektion. Jepp.

Idag var det lyx till mat hemma, först potatisgratäng och kött och några timmar senare lite våfflor. Mamma är för söt när hon är sjuk och inte har något att göra. Mer mat till oss. Skulle gå en kort runda med Johan, det råkade visst bli  två timmar. Nu har jag fått motion för en hel vecka, hehe. Rätt skönt ändå. Så skönt att jag tänkte gå och lägga mig och vakna en timme senare och njuta av en kort sovmorgon.

Friday imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0