life to the living dead

Jag kan tydligen inte få nog av fikor. Idag satt vi tre och en halv timme på Hartmans, jag, Johan och Cristian. Det var trevligt och tiden den pös förbi. Vi han sitta där ensamma och i lunch ruschen innan vi blev ensamma igen, nästan. Bestämde oss för att gå vidare när klockan började springa ifrån och jag tog en lång promenad. Somnade i soffan när jag bestämde mig för att kolla film, inte ovanligt för min del. Ingenting är ovanligt för att vara mig längre. 

Tänkte jag skulle göra ett försök till en daimcheesecake nu. Bara för att jag blev carried away av den som Joel hade bakat på nyår. Snappade upp hela receptet när han berättade hur han hade gått till väga, så detta ska nog gå som smör. Annars har jag ju ett recept som lät liknande. Jag återkommer med resultat, om det går för sig vill säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0