she got that whole place glowing

Idag har jag fått mitt hår klippt och lite färgat av Amanda. Det var skönt att få det gjort och så plockade jag lite bryn på henne och färgade fransar. Detta var dock efter att vi hade skissat och gjort struktur bilder hela förmiddagen. Tyckte vi förtjänade det mer än mycket. Lite Spice&Rice också, fint med mat. Ett 20 minuter sent tåg senare var jag nere på haganäs och tränade.

Hämtade ut ett h&m paket idag i hopp om att det var mina grejer som hade kommit. Men icke! Jag får vänta några dagar till tror jag. Väntar på det och ett paket från elf. Fint att ha något att se fram emot att få. Påtal om att få, så köpte jag ett par nya brallor idag. Fina var de. Åt Bakad potatis när jag kom hem. ÅH så gott! Mår nog lite illa nu efter all smör, men vad gör det? För imorgon går jag bara halvdag och vår nya soffa kommer, plus vårt nya bord med stolar.

Livet är fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0