sjus

Fick en skön nyhet igår. Vi ska från och med nu gå 2 hela dagar i skolan, resterande tre dagar går vi bara halvdagar. Vilket innebär sluta kvart över 11 på onsdag, börja kvart över 12 på torsdag och sluta kvart över 11 på fredag. Jag ska därför aldrig mer klaga på att våra dagar i skolan är jobbiga, för jag har det säkert bättre än de flesta. 

Nå. Idag hade vi uf och lärde oss snabbtextning som vi gjorde resten av lektionen. Så det var rätt sansat. Åt god skollunch för en gångs skull och rullade bort mot tåget. Tog med mig molle och gick till lisa. Saknade, fina lisa. Vi myste och pratade lite innan jag begav mig hemåt med lite sällskap av Johanna. 

Har ätit gröt och gör nu det sista av matten. Glosorna kan ta sig i baken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0