take a shine to me

Jag har tre passande alternativ för att beskriva den person som texat den version av The Social Network som jag tittade på tidigare idag.
1. Efterbliven och dålig på matte.
2. Döv och/eller blind.
3. Rund under fötterna

Jag själv känner på mig en blandning av alla tre faktiskt. Mest döv och efterbliven. 

Nåväl. Rammade nästan en unge på willys idag, med hjälp av min krog. Det är farligt för små pygmeer som inte är längre än vad min korg räcker att springa runt hej vilt i affären. Något i mig hoppas han fick en bula i pannan och lärde sig att trafiken i matbutiker kan vara värre än trafiken i byn. Ändå önskar jag inte det, han var trots allt bara liten. 

Jag funderar på att smaka mitt mästerverk nu. Fast egentligen ska den vara inne i frysen i fem timmar, men så lång tid har jag inte. Hehe. Hejhopp!
bjussar på denna idag, för jag är rå och cool


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0