varje gång är som den första gång vi sågs

Jag har ont i ryggen från allt städande. Allt för att tillfredsställa min mammas önskningar och böner. Nu hoppas jag på att få slippa det här ett tag framför, ett halvår or so. Var och åt lunch med Johanna på Kina innan också. Låt oss säga att man roffar åt sig alldeles för mycket mat varje gång man är där. Jag måste sluta äta snart, annars kommer det sluta med att jag hamnar i biggest loser eller något. Det vore ju inte så spännande.



Ikväll ska jag till Haganäs för ledarmöte, sedan är det inte långt kvar till träningen sätter igång igen. Vilket kan vara bra för min oro över biggest loser. Tänkte ta en promenad med hunden nu när jag ändå är igång, hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0