innan jag kände dig

Tre dagars ledighet blev en dags ledighet som blev tre dagars ledighet igen. Berg-och dalbana. Körde med ellen och efter det fastnade jag vid datorn framför bonniers. Mannens jobbiga röst är ekar i mitt huvud. Använd inte det programmet, du kommer drömma om rösten och antagligen fantisera om hur denna man ser ut. 

Nu bunkrar jag upp med lite knäckebröd och te. Hade egentligen behövt gå en runda, har legat på latsidan de senaste 10 veckorna. Ack. Varför börja nu? ÄH. Efter midsommar, ser inte ut att bli beachen på ett tag i vilket fall som helst. hehe. 

Måste ta bussen imorgon, kvart över sex. Love my life.
'
saknar min lisa
.. som är i grekland
... och har det bra
.... apa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0