siesta är fiesta

Fem dagar av glädje och fantastiska människor.

Har bland annat rest tält, kollat på fruktansvärt bra band (THE KOOKS!!), fått alldeles för många nya smeknamn, träffat en man-kirre, vaknat upp som pocahontas, gått 7 km för att handla och sedan lifta hem, sovit i mitt tält, sovit i någon annans tält, varit på de underbara bajsemajserna, rökt ohälsosamt mycket, fått en brainfreeze vid en schamponering under kranarna, träffat nya människor, njutit av solen, hatat solen, druckit ljummet vin, fått mina byxor ratade, skrikit ut give me everything med halvtaskig röst och frysit ihjäl om nätterna.

Tror inte jag kommer få ner några fler ord här. Vill ha alla detaljer, men minnet fångar inte upp riktigt all information under 5 dagars tältande. Det hinner hända så mycket. Kameran åkte mest fram under dagarna vilket jag ångrar lite nu. Nattidsbilder är alltid roligare. Det ger en mer rättvis bild på något vis. Spelar egentligen ingen roll, för här har ni en del av bilderna.























Aldrig någonsin har det varit så skönt att komma hem och duscha och ligga i en egen säng. Aldrig.

Ska gå och sova ett x-antal timmar till innan jag är fullt återställd.
Ingen skola fram tills torsdag, ska nog hinna vila upp mig.

PUSS & tack alla för en riktigt rolig vecka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0