alla talar med varandra

Idag hade vi en bra svenska lektion som ger fruktansvärt mycket inspiration. Det säger jag med en mening. Älskar att Amra alltid tänker ett steg längre. Nog om skola. Jag och amanda suktade efter donken idag. Farligt gott var det också, även om mina andra två kompisar inte gillade min paj. Mer till mig.

Träningen var tuff. Ägnade mer tid åt sång och dans i ledet än att gympa. Vi är en bunt sköna tjejer med andra ord. Nu förtjänar jag våfflor även om det inte är våffeldagen förrän på fredag. Har inte ett smack mer att berätta för er, så jag drar på mina mjukisbyxor och vandrar mot sängen.
sol imorgon?
ja men javisst!
hahaha man måste älska denna låten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0