between you and me, there's a wall

Älskar hur folk bara bokar in kunder hej vilt i salongen när vi inte har bemanning till det. Även om jag bara hade en vart det stressigt som sören. Av någon anledning. Fick göra en avfärgning, vilket dög mer än väl för mitt huvud. Blev nästan hög på blekningsmedel. Jag och lisa gick och handlade lite inför dag-x och så hann vi med tre-tåget. Måste varit första gången det händer på en tisdag. 

Kom hem till ett regnigt älmhult, åt lite innan jag begav mig till träningen. Lagade mat när jag kom hem. Blev den godaste korv stroganoffen jag någonsin lagat. Hehe, det heter ju inte tredje gången gillt utan anledning. Något som bör skrivas i historieböckerna. 

Nå, kan inte låta mitt gameboy vänta längre. 
Imorgon blir en tuff dag, torsdag om möjligt tuffare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0