born this way

Hade ingen större ångest över att helgen är slut. Fint väder i morse gjorde att jag var tvungen att vända hem med cykeln för att byta jacka mot skinnjackan. Sedan är det aldrig lika fint i växjö som i älmhult, det glömde jag ju bort. Frös inte ihjäl iallafall. Fick åka bil hem idag för en gångs skull, tackar amanda och hennes söta familj för det. 

Imorgon är det halvdag för mig, ska till tandläkaren för sista gången nu hoppas jag. Annars skiter jag fan i att jag inte kommer ha några framtänder, kan leva med det. Vad jag inte kan leva med är lukten inne hos tandläkaren, samt att jag alltid får gå in i den första dörren där de ALDRIG stänger om sig. Vilket innebär att alla patienter får ta del av min stora öppna käft. Fräscht.

Nu ska jag dricka tre liter te.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0