but it's better if you do

Idag har vi haft frisörteknik. Fick kolla på olika luggklippningar, lien gjorde en uppsättning på mig och så fick vi se både valkuppsättning och svinrygg och prova på det. Med andra ord har dagen gått sketafort. Åkte med Elin hem och vi stannade till på polisstationen och Max hehe. Gick till körskolan för att skriva in mig, fick en jävla ångest så fort jag klivit ur lokalen. Ångrade mig i samma stund. Åkte till gympan med gråten i halsen och hungrig som en jude. Tränade lite innan jag kom hem och till min stora förvånad fick pizza till kvällsmat. SOM jag längtat! hehe. fettot själv.

Haha, facebook är bra roligt ibland. Förstår inte hur man kan leta sig fram till att hitta folk. till min stora förvåning, Oskarshamnarna, de kan. Utan att ens veta varken förnamn eller efternamn, ganska fantastiskt! 

Ikväll är vi lediga från skolan, men inte lediga från plugg. Imorgon ska monterbyggandet rulla på för fullt. Är ganska uppspelt över det faktiskt. Ska fira in det med lite lejonkungen. Sovmorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0