fredag

Helskön fredag. Behövde knappt lyfta ett finger idag. Förutom när vi skulle börja byta och göra egna förlängningskablar. Det tärde på mina stackars fingrar. Luktade troligen vitlök i hela klassrummet efter dagens lunch i skolan. Fina grejer. Tur jag inte ska ut ikväll.

Har som jag sa att jag skulle göra, väntat ut denna fredagen och räknat ned hur länge det är till jag kan gå och lägga mig. Ungefär. Hann till och med tjuvstarta med sovningen. Nu rullar remeber me på tv och jag känner noll motivation till att röra mig ur fläcken. Är strandad i sängen för gott. Jag borde vara lyckligt lottad som faktiskt har en helg att njuta av. Fy och skam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0