He smiles politely back at you, you stare politely right on through

Ännu en fantastisk dag! Solen sken redan i morse när vi entrade växjö. Då blir man så glad. Hade frisörteknik fram till lunch då jag begav mig mot tandhälsan. Det funkade inte som det skulle idag och fick därför en ny tid nästa vecka. Fjärde gången gillt? 

Sov en liten stund innan jag med mina egna ben drog mig mot haganäs hallen och tränade barnen. Mötte martina och promenderade även hem. Så skönt! Även brillorna fick åka på idag, och fick med mig två nya hem av ren impuls. Gött. Nu ska jag käka ungsbakade pommes och njuta av ledigheten imorgon då det väntas egen hårdvård med kvartetten. Fina bullar.
hehe tuffa converse på tåget i fredes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0