I don't spend time, like i really should

Jösses vilken utmattande dag, men jag gillar det. Var tillbaka i salongen idag, hade två kunder som båda skulle färga och slinga lite. Blev fina. Fick prestera som fan då ena var vår UF-lärare, tror hon inte kommer sätta ig på mina arbeten iallafall. Köpte i all hast en byxdress på bikbok. Galet praktisk och billig, så jag tänker minsann köpa EN TILL. Fast i en annan färg och då är det ju faktiskt okej att köpa två av samma plagg. 

Glömde mina gympakläder i bilen när  jag skulle springa till haganäshallen. Vilken flopp. Nu ska jag äta mina asgoda omeletter (som  mamma försökt lära mig tusen gånger att göra själv, utan succé) och råplugga lagar. Hade inte velat byta mitt pluggliv mot något annat, gotta love it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0