I wanna OD on DH. Let me overdose on DH with you

Drog på mig löparpjuksen i morse och masade mig ut på en joggingrunda. Åt en rejäl frukost efter tillsammans med Martina och Matteus ocså. Nu sitter jag här framför datorn och försöker finna motivationen att skriva några rader om amerikansk litteratur på engelska. Det var så längesen jag satt ner med datorn för att skriva ett arbete så att jag nästan har glömt hur man gör. Har väl försökt att förtränga allt som har med att skriva arbeten att göra.

Ser ut som att jag kommer få någon form av thaimat idag, det osar gott från köket när husmor är ledig samtidigt.

kool tjej
får ta till med mina riktiga krafter för att få någonting gjort nu

HEJA FR2 PÅ INNEBANDYN FÖRRESTEN!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0