i'm over my head

Jag vill jättemycket!
Hehe martina gick loss på min stackars kropp idag. Älskar hur snett och dant det är, men ni fattar tanken liksom. Gick väldigt mycket överstyr då det slutade med att jag till och med hade en gris och en häst på mitt ben. En och en annan autograf gjorde hon på mig också. Fick säga till henne på skarpen när hon tillslut ville skriva idiot på mina ögonlock, där gick det för långt. Har duschat rent mig från all bläck och hoppas på att jag inte kommer att bli förgiftad.

Nä, ska från och med nu sluta tjata om alla oväsentliga saker som egentligen inte hör till. Försöka iallafall. Verkar som att ett beroende över att skriva har växt fram. Lättare att få ner allt i ord, om det ändå gällde mina studier också. Vilken diciplin jag hade haft på mig själv då.

älskar dessutom när spotify bara slutar fungera, måste vara höjdpunkten denna kvällen.


Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-08 @ 01:00:50
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0