lets take a chance, live for a while

Försökte göra en god gärning innan idag och hjälpa en indie hitta till busstationen. Vi som ändå skulle gå förbi där tänkte att han kunde haka på. Sen såg han en buss och tänkte säkert aha, där ligger den och gick i förväg. Vi såg inte röken av honom förrän vi förstod att han måste ha gått fel. Det konstaterade vi när vi såg honom följa efter bussen istället för att gå i den riktning där den kom ifrån. Stackars man. Han kommer säkert hemsöka mitt hus och kapa brevlådan eller nått. 

Blev frontal-attackerad av grannens hund också, som bet mig i benet och skällde som en galen psykopat. Till och med Johannas om stod borta vid preem macken måste nog vad som stod på. Ännu en anledning till att bara älska molle. Det var en ny upplevelse må jag säj.

Jag själv tänkte unna mig en sista måltid utifall att något annat ont händer mig idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0