say goodbye

Vaknade tidigt idag. På tok för tidigt med tanke på vad klockan egentligen skulle vara om vi inte hade vridit fram den. Gjorde inte mig något, jag tog en promenad med pappa och molle för att fördriva tiden lite. Kan inte påstå att jag utnyttjat helgen särskilt väl, men ack vad jag har njutit. Somnat tidigt och vaknat tidigt. Inte precis så mina helger brukar se ut, men fullkomligt okej.

Igår spenderade jag ett par timmar med fina julls. Målade lite monter och gick en promenad i det fina. Fortsatte att måla när jag kom hem igen. Det har jag gjort i princip hela dagen idag också. Verkligen inte mig emot. Skönt med en söndag utan att ha ångest och faktiskt ha något att fördriva tiden med.

Om någon timme ska vi ner till Sorello och äta, hela familjen.
Fira papi lite!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0