saying i love her, won't get me sober

hehe snodde lite bilder från lisa idag. Får lite dåliga flashbacks av den första bilden från julskyltningen. Frusna tår, ett jävla krångel med parasollet, snö som aldrig verkade ta slut och ni vet. Ett rent helvete och så fruktansvärt ovärt. Fast nu har vi ju provat på det också. Tycker för övrigt att jag ser helt sjukt annorlunda ut på bilderna, knappt så att jag är säker på om det faktiskt är jag. Vill ha mitt långa hår tillbaka, fast inte om det är sådär jag ser ut i det. :)

Torsdag idag. Sovmorgon till iallafall halv 9. Gick en runda med pappa, ramlade nästan på näsan inne i haganäsparken. Snorhalt. Kom hem och gjorde en stor frukost som fick täcka min lunch också. Hade Engelska, men gjorde ingenting. Åkte hem när lektionen var slut och fick  pannkakor serverat på ett silverfat. Behövde bara knäppa lite med fingrarna och vipps! Världens finaste mamma. Hehe. Ska ta en dusch nu.

Imorgon ska det mysas hemma hos amanda ute i skogen bland kossorna. Hehe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0