S&M

åh gilla! nu fattar bara blogg.se också, hehe.
nörd.

Skönt med halv dag as i said, försov mig dock rätt hårt. Blev väckt av martina som inte skulle vara vaken och fick pallra iväg till skolan och se ut som ett spöke som inte sovet på sjuhundra år. Lång mening. Pigg, glad och mätt av all frukost jag tryckte i mig (inte) skrev jag provet. Chillade lite sen gick jag och lisa till stan. Köpte mina två andra byxdressar och fyndade en klänning på Monki för ynka 40 spänn. Asnajs. Missade nästan tåget också, tjoho!!

Ligger i min säng och kollar på det nya one tree hill avsnittet, växlar lite mellan det och stylisterna. Ikväll ska jag och Johanna gå en runda, längesen jag såg skymten av henne :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0