snortare

Vilken konstig och helt oplanerad lördagkväll det blev igår. Först åt vi middag hos Johanna några tjejer innan jag begav mig på lite artonårs firande. Hälsade på oskarhamnarnas hockeypolare på hotellet innan vi begav oss ytterligare på en färd mot aktivitetshuset och 20års firande. Blev inte långvarit och jag var endast inne en snabbis.  Killarna och jag gick vidare mot klöxhult där vi spenderade resten av kvällen. Muntergöken i mig dök fram och vid halv 6 klev jag innanför dörren doing the walk of shame. Åt asgoda pannkakor lagom till frukost innan jag gick och la mig.

Idag har jag och pappa arbetat hårt med montern inför dag x. Solen skiner och jag har ännu inte rört mig utanför dörren. Får ta en promenad ner till dansen sen.


Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-20 @ 19:36:29
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0