the beginning

Jag kom upp imorse, var bergis på att jag skulle försova mig. 
Mörkt som i en grotta var det ute, hittade knappt till stationen när jag cyklade iväg i regnet. Var pessimist när jag valde min vinterjacka för att jag inte ville få frissigt hår. Vi satt längs den kända väggen efter skolan och sög in solen. Brillorna på nosen! Jag blev bitter för att den glassen jag ville köpa inte fanns, övervägde nästan att springa in till pressbyrån i alvesta på 2 minuter. Blev övertalad att inte göra det och sjönk ner i sätet. 

Lite träning på det. Utan att ha fått min glass. Skönt var det iallafall, jag får se det från den ljusa sidan. Som i att jag inte hade lagt på mig de där extra kalorierna, som jag sen hade behövt träna bort. Hehe. Ingen plus/minus-noll inte. Elin kom förbi en runda på en klippning och nu är det dags för mat. Problemet är att jag måste laga maten innan jag kan äta den. (ganska logiskt). Har inte ätit något sedan klockan 11 (för jag fick ju inte den där glassen) så nu är jag ganska så ashungrig. 

Borde inte sitta här.
Tuff dag imorgon väntar.
Tjoho?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0