this is the sound

Idag har jag varit på ett utomordentligt bra humör. Tror det var solen som fick mig på fall. Tandläkaren gick bra och ska dit en sista gång om en måndag. Gu så skönt. Härlig promenad hem. Drog ut min brassestol från garaget och päste lite i den på altanen. Sedan kom Johanna hit och fick sitt hår slingat igen, nu är hon snart blond. Hehe. Gick en till promenad när vi var klara och nu sitter jag och kollar på ett djurprogram. 

Måste leta upp gamla foton för att kunna fullborda redovisningen imorgon. Det tar faktiskt inte emot, det var länge sedan jag satt och kollade gamla bilder från barnsben. Kanske till och med några gamla videos åker fram, vore ju spännande att se. Särskilt den julafton där jag kissar på mig, eller den biten när jag och martina är och åker pulka. Älskar när man spolar den baklänges, hehe. Sist jag såg de spolade jag nog tillbaka det 10 gånger innan jag kunde släppa det roliga.


skänker en tanke till gabriel som skulle haft namnsdag idag.
det är tomt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0