new life

Kan ju definitivt konstatera att jag valde fel dag för strumpbyxor. Det var så fint i morse men nu ligger snön tung på marken. Det är inte lite snö heller. Igår vad en bra kväll med 18 års firande och vin. Tätt följt av en tidig morgon och jobbintervju. Blir endast fyra veckor i sommar, men det är väldigt skönt. Då får jag mer tid över till att njuta av vårt sista sommarlov och jobba på brännan. Övningskörde hem och var nervös som fan. Har inte kört på hundra år och visste knappt var gasen fanns. Tog oss hem levande iallafall.

Åkte till skolan med brillorna på nosen. Cyklade hem i värsta snöovädret. Jag trodde våren vad på rätt väg iallafall, tror jag hade fel. Vi får bita ihop lite till.
bättre än såhär blir det inte


Kommentarer
Anonym

men kitt! den första bilden är ju så inte okeeej! okej?!

2011-03-18 @ 16:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0