19.16

För en gångs skull kunde vi ta det tidiga tåget med gott samvete från engelskan. Vi nailade det muntliga nationella ganska bra tjejer! Fick sluta efter att vi diskuterat oss igenom en kvart av lektionen. Jag själv kom hem till ett stökigt hus, tog tag i livet och började städa. Har gjort allt man kan tänka sig i städväg. Till och med tvättat toaletterna, det är inte varje gång det är jag som håller i toaborsten, idag var det det. Tog en paus, i form av fika på ikea med julls och amandut. Tog en sväng genom Matildas konstutställning som var heeelt amazing! Vilken talang hon har.  

Blev inspirerad av en liten kille som gled runt på sin kickbike idag. Vill plocka fram min limegröna rasslande kickbike jag också. Och bara glida runt på byn och vara sådär allmänt cool som man var på den tiden. Tror den ska finnas här någonstans. Kanske mitt nya färdmedel till stationen? Hehe.

Vi ses imorgon på min limegröna kickbike mina vänner!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0