fix you, fix me

HALLELUJA!
Mina bilder är tillbaka. På något mirakulöst sätt har de faktiskt återvänt till mitt minneskort. Med risk att få en bitchslap (en till) så avstår jag faktiskt från att lägga ut dem. Här är iallafall en, vi försöker lätta lite på stämningen och det gör vi väl bäst såhär antar jag. Sedan var det straight to dansgolvet, rockade rätt bra där faktiskt. Antagligen till maggio, som kanske inte uppskattades lika mycket av killarna.
Idag har jag för övrigt tagit det skrämmande lugnt. Har kört bil vid tre olika tillfällen idag. Solat några timmar på altanen, varit ute på en powerwalk och gjort mitt styrketräningsprogram. Känns som en keeper. Jag har även krängt en kebabtallrik idag. Fick inte ens dåligt samvete när jag ätit vad jag orkat. 

Ska se en film, sova lite och vakna upp till ett soligt Sverige imorgon!
Hade jag hoppats på


Kommentarer
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

är du sån som har söndagsångest precis som jag ? ^^

2011-05-08 @ 10:20:50
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0