get your boots on

Idag har det sminkats i skolan hela dagen. Superkul och lärorikt. Har varit på en lärorik teori lektion där jag och ola inte riktigt kom överrens om släpfrågan. Till slut fick jag ge mig med svansen mellan benen, tänker fråga pappa istället. Pappa vet alltid mest. 

Imorgon ska jag ha min första körlektion. Oh my... Har inte hunnit förbereda mig mentalt, då den egentligen inte skulle komma förrän 1 juni. Så jag har sprungit runt som ett yrväder här hemma och varit pissnervös. Har jag tur kör jag inte på någon, då är jag nöjd. Ska ut med pappa och ta en powerkörning nu så att jag inte sitter där som ett fån imorgon. WOAH!

Martina har fått dille på matlagning, så nu förtiden är det hon som står för maten. Om det skulle gå åt skogen idag, har jag iallafall mina rester kvar från igår. Som en plan B. Känns jävligt tryggt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0