satans finest

Yr morgon. Vaknade klockan 6 av att jag hörde mig själv säga väldigt högt: Var är molle? Undrar lite vad jag drömde sådär på morgonkvisten. Skulle göra lite frukost efter att ha somnat om och vaknat igen. Är helt bombsäker på att jag tagit fram mina mackor och lagt dem på en tallrik, men kan inte hitta dem någonstans. Tänkte, att då får jag väl ta en ny tallrik och nya mackor. Möttes till min stora förvånad av dem i skåpet bland alla tallrikar. Där låg dem, helt oskylida och bara väntade på mig. 

Idag ska jag sola har jag bestämt. Fast borde ju egentligen göra mycket roligare grejer, jorden ska ju gå under idag. Då spelar det kanske ingen roll om jag är brun. Fast det spelar ju kanske ingen roll hur många roliga grejer jag hann med innan klockan 18.00. Fast, nä. Skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0