they bring me to you

Det känns så himla fint att mamma äntligen är hemma. Plus så slipper ni läsa om mitt eviga tjat att hon snart kommer hem, för nu är hon hemma! Jag blev 3 par converse och lite underkläder rikare. Win Win. För övrigt har jag myst med henne hela dagen, legat lite i solen och varit och ätit både korv och mjukglass med johanna på ikea. Sedan tog vi språnget mot trafikskolan och satt där en timme. 

Firade mamma med lite grillat på altanen när jag kom hem. Himla mysigt och där kunde vi sitta i bara shorts till klockan blev 8. Helt amazing. Det trodde vi inte när vi gick där i våra parkas i vintras tjejer? Hehe. 

Nej, ikväll är min säng ovanligt mjuk.
Den liksom skriker efter mig.
Bäst att lyda.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0