farewell

Jag som vanligtvis aldrig får brev, fick fem idag! Kände mig som ett barn på julafton. Tyvärr var det mest ointressant skit som föreningsbrickor, en annan ful nyckelbricka, hm-reklam och såntdär, men det är ju bokstavligen inte varje dag jag får post som är adreserat till mig. Så jag ska vara nöjd över det lilla jag fick. Det är förmodligen också så nära julafton-känslan jag kommer att komma iår. Såvida det inte snöar i asien, det vore förvisso fräckt.

Dör under mitt duntäcke. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det är 24 november och det är fortfarande för varmt för att sova under ett duntäcke. Vad tänkte jag med när jag bytte tillbaka till detta redan i september? Kan man ju undra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0