my heart's a stereo, it beats for you so listen close

Det är tisdag och jag är hemma från skolan för att tågtrafiken inte är som den ska vara. Mer rätt: är som den brukar vara. Igår var det försenat 40 minuter på morgonen och 20 minuter på kvällen. Idag var det inställt helt och ersatt med buss. Vi tog en frukostfika på derés istället och med bara en lektion så cyklade jag istället hem.


Ganska mysigt!

Helgen var hur bra som helst och wärkstan levererade både det ena och det andra. Mest äckliga snubbar i heldräkter där man såg varken in eller ut. Och en flintskallig 40+are med ölmage och glasögon som tydligen tände på snälla katter.  Jag var ingen katt, jag var en snöleopard! Efterfest hos Marcus med lejonkungen och sova-på-soffan-utan-att-sova. Sanerade Markus lägenhet efter att ha insett att lukten som kom över oss när vi öppnade dörren hade kunnat döda en hel flock med kor. SÅ illa var det.

Synd jag inte kunde fånga lukten på bild, är förundrad över att jag fortfarande lever.

Tänkte vara produktiv även om jag är hemma idag. Ut med jycken, städa rummet och kaaaanske ta mig en titt på religionen. Inte så troligt. Jaja, hejdå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0