när jag går ner

Vilken helg jag har haft!
I fredes träffade jag lisa och hennes två kompisar från stockholm. De gjorde sig redo för att göra växjös gator osäkra och jag styrde hemåt när tåget rullat från perrongen. Åt god mat och sjöng på lite gamla godingar. Lördag kom jag på bakis-häng utan att någon var bakis. Skypade med fina evelina också, kul att se henne. Speak easy på kvällen och den här kvällen kan ha varit mer galen än föregående helger. 

Vaknade halv 8 med världens jävla huvudvärk. Kollade på klockan i köket och tänkte "den måste ha stannat, klockan är säkert bara 5 på morgonen" Ack så fel jag hade. Somnade om och klockan 1 vaknade jag igen. Så med andra ord, har jag inte rört mig ur sängen förutom de 2 timmarna till och från och på träningen. Lär väl inte kunna sova inatt, men vad gör man? Man kollar gossip girl!

So long!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0