you can make me whole again

5 personer på dansträningen idag, resulterade i att vi slutade tidigare efter att ha varit med om diverse övernaturliga ting i gemös gympahall. Gick så långt att vi fick upp en syn att monstret från paranormal activity skulle komma och dra iväg oss allihopa tillslut.

Brakfika och bingolotto väntade när jag kom hem. Mums! Gjorde pappa besviken idag också, tappade min telefon för första gången i asfalten. Han tittade på mig som om jag hade mördat någon och bara skakade på huvudet, men jag själv tycker att det var ganska bra av mig att tappa den första gången efter nästan en månad. Fick några fula repor, men det fick jag skylla mig själv för tyckte han. Som om jag gjorde det med meningen...

Nu ska jag operera ut en speta i min tå. Kommer bli blodigt. 

hehe tjoho
sköna sköna atomic kitten gjorde vår kväll lite bättre


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0