23 november

Förutom att ha lyssnat på talk that talk om och om igen så har jag också spelat smurfs och tittat på gossip girl. Skönt att jag tagit mig i kragen och slängt mina fiskar (hoppas ni alla där ute blir överlyckliga nu) Och även om det var jag som var hemma för att jag var sjuk så fick jag ta hand om morgonpromenaden igen. Ryggskott går tydligen före feber i denna fråga, alltså nitlott för min del. Hatar att träffa på en massa gamla tanter och gubbar som ska prata i hundra år när man är yrvaken, har påsar under ögonen och mer än allt annat i världen bara vill komma in i värmen igen. Inte stå ute och prata om diverse dumma grejer med totalt främmande människor. Som idag, då blev jag stannad för att först prata lite hund, lite om varför snön inte har kommit och till och med lite vilken utbildning jag gick. Folk är bra nyfikna nu för tiden.

Nu ska jag titta på film med Martina och Emma.
En kopp te, grönsaker och dipp och super 8.

fina gucci!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0