30 november

Har tagit på mig för mycket denna helgen egentligen. Så nedrans tråkigt att behöva ställa in bowlingen. Har fått chansen att jobba på speak easy både fredag och lördag i helgen på julshowen. Och det är klart jag tar den! Är redan lite nervös, men det ska bli väldigt roligt faktiskt! Jag har också planerat in att klippa tre personer, glasera pepparkakor och sedan självaste juluppvisningen på söndag. Man kan ju fråga sig hur kontaktbar jag kommer att vara på söndagkvällen.

Hade ett bra kundpass idag och allt flöt på. Kan ju vara skönt att ha såna dagar ibland också, hehe. Dansen gick också hur bra som helst och snart är vi där!!

Nu ska jag äta mannagrynsgröt!
December imorgon, ÅH vad fint! 
Vill faktiskt se lite snö också, men bara lite


Kommentarer
angie

toppen är du som ställer upp på jobbet!! :) jag är nere i malmö och jobbar nu. men du kommer fixa jobbet imorgon och på lördag galant!!!! jag lovar dig. smsar dig imorgon!!! PUSS

2011-12-01 @ 23:03:36
URL: http://modrica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0