we found love in a hopeless place

Fint att det är onsdag idag. Tillbaka med kundpassen igen och det märktes ganska tydligt. En halvtimme rast på 7 och en halv timme är ganska tufft. Och ingen mat och ingen vila. Är glad att jag slipper åka till skolan mer denna veckan. Kul på tåget idag också. 

Lyssnar på Rihanna och njuter av min asmjuka säng. Har trivts ganska bra här denna veckan och har somnat omänskligt tidigt varje dag. Det sjukaste jag har varit med om var att jag somnade klockan 7 i söndags. Fattar ni hur tidigt det är? Inte ens 5 åringar lägger sig så tidigt. Skäms nästan över mig själv, men jag fick 10 och en halv timmes sömn den natten. Det var jag väl nöjd med ändå. 

Knäckebröd, te, tända ljus och gossip girl.
Vem behöver något annat just nu?

hehe puss och så


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0