If I never wanna see you again, I won't

Tändes ett litet hopp i mig när vår lärare var hemma idag och jag fick åka hem vid 2. Skönt att för en gångs skull slippa stressa ner hungrig till träningen. Snart tävling, två helger irad. Börjar bli en smula nervös redan nu. Tog en powerwalk med evelina direkt efter träning. Hurtiga tjejen. Fick lite mörkare hår såhär på kvällskvisten också, iallafall ett par tvättar framöver.

Och Amanda! Jag är inte sämre än dig. När jag körde hem från träningen mötte jag TVÅ rådjur som ville titta lite på bilen. Jag tänkte klappa dem, men då sprang dem iväg. Nästan lika häftigt som älgar. Jag kan leva på det ett tag framöver.
så såg dem ut amanda, lika förvånade som jag!!


Kommentarer
älgåskådarn

haha jag är impad!! dom såg ju dig iallafall.. (ska jag nog visserligen va glad att mina inte gjorde...... hua)

2011-10-03 @ 22:24:17
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0