want you to make me feel like I'm the only girl in the world

Plockade upp min fina vän på stationen igår och åkte vidare till angelinas nya lya där dennis lagade god mat som vi avnjöt tillsammans. Larsson-ligan, för fina. Fick lite julkänsla när vi läste kärleksdikter med tändaljus och en varsin kopp te i handen. Så vill jag ha hela min vinter, även om mestadelen ska spenderas i ett varmt land andra sidan jordklotet. Om vi har tur och ens kommer dit, vill säga. 

Ska snart över till julia och köra en dansa-i-köket-repris. 
Och ikväll ska vi dansa hela kvällen lång. Är ASPEPP! Fast det ska man väl egentligen inte säga så högt, sist jag sa det så fick jag äta upp det. Så glöm det.

HERRÅ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0