I need another story, something to get off my chest

Hårda pix. Stökig förfest och sedan balders, precis som det brukade vara. Tråkigt nog verkade det inte locka så många äldre. Kul att ha varit där en gång iallafall. Inga fall på dansgolv och inga blåmärken, vad jag upptäckt ännu. Så helt okej. 

Vaknade alldeles för sent. Fint väder ute idag och jag sitter inlåst på mitt rum för att skriva religion och plugga teori. Hur fantastiskt är det inte då? Jag förstår ungefär ett ord på var sjunde mening och då är ordet antingen jag, du eller vi. Livsåskådning utan gud är inte min grej. Nu man ångrar att man inte började tidigare. Vad det nu hade tjänat till.

Jag hoppas att One Republic hjälper mig genom dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0